عملیات آسفالت محور تکاب – شاهین‌دژ آغاز شد سرپرست فرمانداری تکاب گفت: عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی محور تکاب – شاهین‌دژ به طول ۱۵ کیلومتر در ۲ قطعه آغاز شد. “سیدهادی طباطبایی” روز پنج‌شنبه در بازدید از این محور اظهار داشت: طرح روکش آسفالت این محور از سمت تکاب در ۲ قطعه در حدفاصل محدوده روستاهای “چهارقلعه” […]

عملیات آسفالت محور تکاب – شاهین‌دژ آغاز شد

سرپرست فرمانداری تکاب گفت: عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی محور تکاب – شاهین‌دژ به طول ۱۵ کیلومتر در ۲ قطعه آغاز شد.

“سیدهادی طباطبایی” روز پنج‌شنبه در بازدید از این محور اظهار داشت: طرح روکش آسفالت این محور از سمت تکاب در ۲ قطعه در حدفاصل محدوده روستاهای “چهارقلعه” تا “باشبرات” و گردنه “مایین بلاغ” تا “اینچه افشار” اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه جاده‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای آذربایجان غربی انجام می‌شود اظهار داشت: برای اجرای طرح آسفالت محور تکاب – شاهین‌دژ ۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه خواهد شد.

سرپرست فرمانداری تکاب بیان کرد: با تکمیل عملیات آسفالت‌ریزی این محور، ضمن ارتقای شاخص‌های بهره‌مندی شهرستان از راه دسترسی مناسب، مشکل چندساله تردد و حمل و نقل جاده‌ای و سهولت ارتباط تکاب با مرکز استان نیز رفع می‌شود.

طباطبایی ادامه داد: بهسازی و آسفالت محورهای ارتباطی تکاب از اقدامات دارای اولویت برای توسعه تکاب به شمار می‌رود که اعتبارهای مناسبی در سال‌جاری برای بهبود وضعیت جاده‌های این شهرستان اختصاص یافته است./شیز پرس