تکمیلی ❇️بازدید شهردار تکاب از محل زندگی ننه سلطان 🔹ناصح محمدخانی شهردار تکاب به همراه مهندس رستمی معاونت شهرداری با حضور در روستای ساریجالو از محل زندگی ننه سلطان بازدید کرد. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر تکاب ؛ انتشار ویدئویی از وضعیت زندگی مشقت بار یک پیرزن ساکن در روستای ساریجالوی شهرستان […]

تکمیلی

❇️بازدید شهردار تکاب از محل زندگی ننه سلطان

🔹ناصح محمدخانی شهردار تکاب به همراه مهندس رستمی معاونت شهرداری با حضور در روستای ساریجالو از محل زندگی ننه سلطان بازدید کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر تکاب ؛ انتشار ویدئویی از وضعیت زندگی مشقت بار یک پیرزن ساکن در روستای ساریجالوی شهرستان تکاب ، در فضای مجازی این روز ها حسابی صدا کرده و افکار عمومی را جریحه دار کرده است.

🔹ننه سلطان پیرزن ساکن روستای ساریجالو در یک منزل مسکونی تخریب شده با وضعیت نامناسبی زندگی می کند .
در پی انتشار این فایل ویدئویی و استمداد وی از مسئولان برای کمک به او ، ناصح محمدخانی شهردار تکاب بلافاصله به این روستا عزیمت و از نزدیک از محل زندگی وی بازدید کرد.
محمدخانی پس از بازدید از منزل مسکونی ننه سلطان گفت: امروز از دیدن وضعیت زندگی سخت و مشقت بار این مادر تکابی بسیار ناراحت و متاثر شدم، ننه سلطان به عنوان یک هموطن و همشهری در وضعیت نامطلوبی بسر می برد و این وظیفه دینی و انسانی ماست که آنچه را که در توان داریم برای کمک به ایشان دریغ نکنیم و شهرداری تکاب در راستای مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی و دینی خود انشالله با هماهنگی شورای محترم شهر برای حل مشکل این مادر عزیز قدم برخواهد داشت .

🔹ناصح محمدخانی افزود: با توجه به این که بسیاری از مصالح ساختمانی از قبیل سنگ، ماسه و غیره در خود شهرداری موجود است، شهرداری توانایی آن را دارد تا یک سوئیت مناسب برای این بانوی محترم تهیه کند.

🔹وی افزود: منزل ننه سلطان به دلیل حجم بالای خرابی ها قابلیت ترمیم و بهسازی را ندارد لذا با همکاری شورای اسلامی روستا محلی را برای احداث یک باب منزل مسکونی برای ایشان در نظر گرفتیم و انشالله با یاری خدا بزودی عملیات احداث آن را آغاز خواهیم کرد.

🔹ناصح محمدخانی ادامه داد: صفر تا صد ساخت خانه ننه سلطان عزیز را شهرداری متقبل شده است، و اگر نیاز به کمک و همیاری شهروندان باشد از طریق کانال پویش شهر و صفحه رسمی مجازی درخواست کمک خواهیم کرد.

🔹محمدخانی در پایان این بازدید گفت: در بازدیدی که از روستای سارجالو داشتیم اطلاع یافتیم که مسکن یک پیر مرد محترم ساکن در این روستا نیز وضعیت بسیار نامناسب و مشابه ننه سطان دارد لذا امیدوارم خیرین و گروه های جهادی یا کمیته امداد شهرستان تکاب بتوانند برای حل مشکل ایشان اقدام نمایند.

روابطعمومیشهرداریوشورایشهر