محمود زمانی، فرماندار سابق تکاب در آیین تودیع و معارفه: در مدت یک سال با کار شبانه روزی به اتفاق همکاران فرمانداری، بخشداری ها، اعضای شورای تامین و شورای اداری و سایر نهادها به مردم خونگرم تکاب که نماد طلا، تمدن و ایثار است خدمت رسانی کردیم. قدردان مردم نجیب و بافضیلت تکاب هستم در […]

محمود زمانی، فرماندار سابق تکاب در آیین تودیع و معارفه:

در مدت یک سال با کار شبانه روزی به اتفاق همکاران فرمانداری، بخشداری ها، اعضای شورای تامین و شورای اداری و سایر نهادها به مردم خونگرم تکاب که نماد طلا، تمدن و ایثار است خدمت رسانی کردیم. قدردان مردم نجیب و بافضیلت تکاب هستم

در مدیریت و مقابله با کرونا صبر و حوصله مردم و تلاش مسئولان و کادر درمانی ستودنی بود.

امروز تکاب در مسیر توسعه قرار گرفته و انسجام سیاسی و اجتماعی بین مردم و مسّولان و اقوام مختلف وجود دارد.

جا دارد از نگاه ویژه استاندار محترم به تکاب و تلاش های نماینده سابق و نماینده فعلی مردم منطقه در مجلس قدردانی کنم.

انتخابات خوب و بی طرفانه با مشارکت ۵۱ درصدی برگزار کردیم. ظرف ۳ ماه امسال توانستیم ۹ قرارداد جدید در شهرک صنعتی انجام شد.

در یک سال ۴۰ کیلومتر از جاده آسفالت و مناسب سازی شد و امسال ۹۲ کیلومتر آسفالت خواهدشد.پیشرفت بیمارستان را از ۸۵ درصد به ۹۷ درصد رساندیم.

تحقق مطالبات مردم از ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن و ایجاد لینک دوم مخابراتی بطول ۱۳۵ کیلومتر با تلاش استاندار محترم انجام شد.
اعتبار عمرانی تکاب از ۲.۵ درصد به ۴.۶ درصد افزایش یافت.

۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گازرسانی تکاب انجام می شود. ۲۸ روستای محور تخت سلیمان با ۷۰ درسد پیشرفت درحال اجراست و عملیات ۲۰ روستای محور مایین بلاغ نیز آغاز شده و گازرسانی ۳ روستا در هفته دولت و ۱۵ روستا تا آخر سال افتتاح می شود.

برند سنگ فرش طلا به مراحل نهایی رسیده است.

۶ محموله تجهیزات بیمارستان جدید در ۳ مرحله تلاش کردیم وارد تکاب شود.

آسفالت جاده یاسوکند در دستور کار قرار گرفت که ۵۰ کیلومتر راه دسترسی تکاب به زنجان را کوتاهتر می کند و ۱.۵ میلیارد تومان برای آن اعتبار گذاشتیم.

تکابا با وجود مجموعه جهانی تخت سلیمان و تاریخ ۳هزار و پانصد ساله خود که آمیزه ای از تمدن و طبیعت است که با گره های زرین و فرش آهنین آمیخته شده است.

به دوست عزیزم جناب آقای دکتر طباطبایی انتصاب ایشان را تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

https://t.me/omidtakab/54533?single

@omidtakab