به نقل از فرمادار تکاب؛در روزهای اخیر و در ادامه بازدید های خود از روستاها به روستای سختگذر درویش رش بخش مرکزی که در یکی از دورافتاده ترین نقاط شهرستان در محور کرفتو واقع شده علیرغم پارگی مینیسک و شکاف کشکک زانوی پای راستم ، همراه با بخشدار محترم مرکزی عزیمت نموده وافتخار ان را […]

به نقل از فرمادار تکاب؛در روزهای اخیر و در ادامه بازدید های خود از روستاها به روستای سختگذر درویش رش بخش مرکزی که در یکی از دورافتاده ترین نقاط شهرستان در محور کرفتو واقع شده علیرغم پارگی مینیسک و شکاف کشکک زانوی پای راستم ، همراه با بخشدار محترم مرکزی عزیمت نموده وافتخار ان را یافتم تا بعنوان نماینده عالی دولت محترم مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی ، در جمع اهالی محترم این روستای صعب العبور و محروم حضور یافته و به صورت میدانی وضعیت زیرساخت های این روستا را بررسی نمودم .

در این بازدید میدانی در دیدارها و گفتگوهایی گرم و صمیمی با اهالی روستای درویش رش به مشکلات آنان رسیدگی و ساعتی پای درد دل های روستاییان نشستم .

پس از بازدید میدانی و گفتگو با اهالی به بخشدار مرکزی، رییس مخابرات و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دستور ات لازم داد ه شد تا بقید فوریت نسبت به رفع مشکل آنتن دهی و ارتباطات تلفن همراه از طریق تعمیر و تجهیز دکل مخابراتی و تسطیح و بهسازی راه دسترسی روستا اقدام لازم صورت پذیرفته و نتیجه مستندا اعلام گردد .

همچنین کلنگ عملیات اجرایی احداث یک دهنه پل در داخل روستای درویش رش را که جز ضروریات بوده زمین زده شد ومقرر شد ظرف کمتر از یکماه عملیات اجرایی این پل تمام گردد .

گفتنی است حضور بنده در روستای دور افتاده و محروم درویش رش در پی درخواست اهالی روستا و اجابت خواسته بحق ایشان در ملاقات های عمومی در فرمانداری انجام شد.