به گزارش شیز پرس وبه نقل از فرماندار تکاب؛ یکی از محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان تکاب ،جاده تکاب تخت سلیمان دندی است که این شهرستان را به استان زنجان متصل می نماید .متاسفانه این جاده مدتهای مدیدی به امان خود رها و به یکی از بدترین محورهای مواصلاتی تبدیل و در قسمتهایی مانند احمد اباد […]

https://www.instagram.com/p/CdeK3T9o1Jz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

به گزارش شیز پرس وبه نقل از فرماندار تکاب؛

یکی از محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان تکاب ،جاده تکاب تخت سلیمان دندی است که این شهرستان را به استان زنجان متصل می نماید .
متاسفانه این جاده مدتهای مدیدی به امان خود رها و به یکی از بدترین محورهای مواصلاتی تبدیل و در قسمتهایی مانند احمد اباد تخت سلیمان قراولخانه عملا زیر سازی و اسفالت نبوده و یا اگر بوده بعلت ضعف زیرسازی ،آسفالت کاملا از بین رفته بود و موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم عزیز و نحیب این خطه گردیده است .

الحمدلله با پیگیری های مستمر و مداوم انجام شده حقیر و عنایات استاندار محترم و همراهی های نماینده محترم مردم نجیب و غیرتمند این دیار در مجلس ،عملیات اجرایی ساماندهی و آسفالت محور تخت سلیمان – دندی در محدوده آبگرم احمدآباد تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان از چهارشنبه این هفته از روستای قراولخانه با حضور این بنده حقیر آغاز و وارد فاز اجرایی شد.

عملیات آسفالت این محور که متوقف، تعطیل و رها شده بود که با دستور فوری و قاطع دکتر اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی از امروز، چهارشنبه وارد فاز اجرایی گردید.

در هنگام شروع عملیات اجرایی و بازدید از عملیات ساختمانی این محور تاکید کردم : آسفالت محور تخت سلیمان – دندی از آبگرم احمدآباد تا روستای قراولخانه باید سریع و فوری و بدون وقفه و تعلل انجام شده و پروژه در بازه زمانی مشخص تحویل گردد تا شاهد تحول در وضعیت راه های دسترسی مردم و توسعه ارتباطات جاده ای شهرستان باشیم.

و پیمانکار طرح و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای را مکلف نمودم بصورت روزانه از وضعیت پیشرفت پروژه گزارش مستند به اینجانب ارائه کنند.

این محور از مقابل آبگرم احمدآباد تا انتهای حوزه استحفاظی تکاب در روستای قراولخانه به طول هفت کیلومتر در مقاطع و قطعات مختلف با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار آسفالت خواهدشد.

هشتاد میلیارد ریال اعتبار این پروژه تامین شده و مابقی اعتبار مورد نیاز آباقیمانده نیز با همکاری و همراهی و پیگیری های مشترک با نماینده محترم مردم عزیز در مجلس تامین خواهد شد.ان شاالله

هم اینک با پیگیری های مستمر ، دو طرح راهسازی و آسفالت این جاده کوهستانی در محور تکاب – تخت سلیمان – دندی در حال اجرا است.

عملیات احداث و بهسازی این محور از محدوده روستای فیض آباد نیز از دو هفته قبل آغاز شده است .